27
Apr

MENGELAKKAN KEBOCORAN WANG

Alhamdulillah, kesibukan sekarang menguruskan program hibah emas pembeli emas tidak menghalang saya untuk buat perkongsian dan training di Kursus ISP.

Kelihatan ramai pembeli emas dari saya yang dapat hibah setiap bulan dah mula bayar komitmen bulanan mereka seperti duit instalment kereta dan rumah. Kira duit gaji mereka dah tak usik.

Ramai juga yang dah beli kemudian menambah lagi beli emas. Dari 100 gram tambah jadi 500 gram. Dari 500 gram tambah jadi berkilo-kilo. Itu yang buat saya menambah semangat untuk sendiri beli berkilo dengan program hibah emas ni.

Penatlah asyik nak bagi cheque hibah orang lain beribu-ribu kita punya sendiri ciput aje. Boleh dikatakan setiap hari ada pemanggil yang nak tahu lebih lanjut pasal program hibah emas ni. Sebab itu saya buat satu pertemuan untuk berjumpa di satu tempat yang ditetapkan kerana boleh berjumpa ramai orang.

Hari ini saya akan ke Penang selama 5 hari disana. Atas urusan dan perkongsian. Setibanya di Penang insya Allah saya update topik kebocoran wang. Perkongsian bagaimana seorang Bisnes Lady yang buat RM15,000 setiap bulan tak nampak duitnya…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Komen Anda

*