05
Apr

KE IPOH NAIK ETS 2 JAM

Hari ni plan di IPOH nanti nak setup base. Alhamdulillah semalam dapat berita gembira, akan datang di Melaka dan Kota Kinabalu akan buka cawangan untuk Program Hibah. Setiap pendaftaran Consultant akan dibuat di HQ KL.

Akan datangnya bulan MAY. Hari ini naik Ipoh sebab ada beberapa orang yang nak jadi Consultant pertama wakil dari Ipoh. Baru-baru ni rate dari 2% dah jadi 1.5%. Memang kalau ikutkan tinggi dari ASB yang bagi 8% setahun. Dan disebabkan penurunan itulah saya bercadang untuk merasmikan Program SWAP supaya pemilik emas boleh dapat 4% sebulan.

Itu pun yang layak hanya bermodalkan RM100,000 ke atas. Bukan pilih kasih tapi syarat untuk membolehkan dapat 4% sebulan dengan modal tinggi. Yang modal rendah perlahan-lahan tambah nilai emas.

Bagi sesiapa yang berminat untuk jadi Consultant nanti saya akan update di Blog satu lagi. Anda pasti ngeri nak jadi Consultant sebab banyak cabaran. Tapi kalau boleh lepasi cabaran itu, insya Allah hujung tahun ni Pasif income buat anda paling sedikit RM15,000 sebulan.

Sebenarnya tak sabar nak balik KL semula petang ni dari Ipoh. Selain dari kerja yang menimbun (pesanan Stok) staft pula cuti tahunan. Ingat nak tambah lagi dua orang staft untuk mudah buat kerja. Bayangkan 4% sebulan…banyak benda boleh diusahakan kalau rajin…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Komen Anda

*

norimin

April 6, 2011 at 5:10 am

saya pn nak cuba lah jadi consultant..bleh master?sy suka buat keja yg makan komisen ni

Master Hadzrin

April 6, 2011 at 4:35 pm

boleh min…nanti pelamin tak siap kalau buat banyak kerja yang makan komisn

norimin

April 8, 2011 at 5:01 am

buat tambah2..dulu dpt komisen habis ntah kemana..skg dah ada target,kumpul duit komisen tukar pada emas..