Archive for 2020

22
May

3 Teknik Membuka Dan Kuatkan Aura Diri

Nak rasa tenang dan bahagia ?

Dapatkan Ebook Percuma Rahsia Aura di link : https://bit.ly/3bTVagK

Terima kasih kerana share untuk orang lain juga mendapat manfaat.

#Aura
#Bahagia
#Impian
#EbookPercuma
#PotensiDiri

Read More

06
May

Masa Saya dengar audio dari  Syeikh Ali Jaber, beliau  ada share.

.

Selalu bila orang datang padanya minta pertolongan  macam mana nak selesaikan masalah2 dan hajat2 hidup syeikh Ali share dua benda ni.

.

Alhamdulillah hampir 90 % yang amalkan tips nya in datang semula kepada beliau dan ucapkan terima kasih kerana Allah hadirkan jalan Keluar untuk mereka.

.

Allah dengar DOA dan permintaan mereka dan kabulkan dalam Masa yang singkat

.

APA petua beliau?

.

1) Selepas solat isyak solat dua rakaat

2) sebelum tidur bayangkan dalam Kepala segala APA yang Kita hajatkan

-Misalnya  amanah …

Read More

08
Mar

10 PANTANG LARANG DALAM MENJEMPUT REZEKI BERLIMPAHAN

1. Jangan cari salah orang. Salah sendiri banyak pun kita tidak sedar.

2. Jangan hina orang. Allah tidak pernah hina kita.

3. Jangan buka aib orang. Allah simpan aib kita sampai hari akhirat.

4. Jangan perlekehkan orang. Allah hargai setiap usaha hambaNya.

5. Jangan mengata orang. Mana tahu masa depan orang yang kita kata itulah yang akan menolong kita dalam kesusahan.

6. Jangan sakitkan hati orang. Doa orang yang teraniaya itu makbul.

7. Jangan bangga dengan amal ibadah kita. Hanya Allah yang tahu amal tersebut diterima atau tidak.

8. Jangan sombong dengan apa yang kita ada. Allah …

Read More

02
Mar

SEBELUM NAK BUAT SEDEKAH KETAHUI DULU PERKARA INI

Jika seseorang itu memberi sedekah, dan dia tahu bahawa sedekahnya itu sampai kepada Allah swt dahulu sebelum orang yang disedekahnya, dia akan mendapat kegembiraan dalam pemberiannya.

(more…)

Read More

12
Feb

Nak Tahu Kenapa Jadi Makin Susah Teruk Lepas Beramal Sila Baca ni..

Ada orang beramal, dan mulakan zikir, cuba menjaga solat, walhal sebelum ni tak lah buat banyak atau buat gitu-gitu sekadar wajib ja…

Lepas mula jaga solat, lepas mula amalkan zikir, eh eh eh apesal hidup makin susah dan sesak pulak dibuatnya???

Dah kenapa dah?

(more…)

Read More

07
Jan

THE POWER OF SELAWAT

Ada sorang pemuda ni, dulunya kaya Raya kemudiannya jatuh muflis lingkup dan hanya sehelai sepinggang. Penuh dengan hutang. Setiap hari mesti ada yang datang ke rumahnya menuntut hutang.

Jadi pemuda miskin ni pun pergi berjumpa dengan seorang lelaki kaya dan meminjam wang sebanyak 500 dinar untuk membayar hutang.

Dan berjanji akan membayar hutang 500 dinar tu minggu depan.

Tapi bila tarikhnya sampai, pemuda miskin tadi tak mampu nak tunaikan janjinya.

Jadi orang kaya tadi mengheret pemuda miskin ni ke muka pengadilan.

Namun sebab tak mampu membayar hutangnya, hakim ni perintahkan pemuda miskin di penjarakan.

Pemuda miskin …

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Read More