Archive for June, 2019

30
Jun

Elemen bunyi untuk ketenangan

Di rumah saya selalu letakkan music elemen air untuk bagi vibration energi yang tinggi. Waktu vibration tinggi ini, pelbagai perkara positif boleh ditarik. Ini adalah contoh musik yang saya selalu pasang. Selamat beristirehat bersama keluarga ….

Read More

17
Jun

Kembali Kepada Fitrah

Assalamualaikum,

Selamat Hari Raya dan Selamat Berpuasa 6. Ada lagi 2 minggu nak habis raya kan.

Raya tahun ni ramai yang balik kampung dengan gembira dan ada juga yang gelisah sebab bonus tak dapat, duit raya tak cukup , kereta rosak, kena buang kerja…. banyak lagi.

Baru baru ni , saya mendapat respond daripada murid murid saya dah lama tak buat kelas. Yelah dah hampir 4 tahun saya tak anjurkan kelas.

Saya sangat sibuk sepanjang 4 tahun ini. Sebab saya ada target dalam masa 5 tahun ni apa yang saya nak capai dengan izinNya.

Tapi …

Read More

08
Jun

Bina Perniagaan Dalam Circle

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Apa khabar?

Selamat Hari Raya saya ucapkan buat anda yang lawat blog ini.

Hari ni 4 Syawal orang dah mula nak balik dari kampung dan ada yang baru nak balik kampung isteri atau suami pula macam saya ni.

Kejap lagi saya nak bertolak ke Pahang jadi sementara tunggu anak anak bersiap saya kongsikan dalam blog ini dulu.

Lepas raya ni ramai yang mula nak berniaga dan dan mulakan kerjaya baru. Tapi ada satu halangan yang buatkan tindakan tu sangkut.

Risau kalau apa yang orang lain nak cakap.

Ye lah, anda baru nak mulakan …

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Read More