28
Mar

MENJANA PENDAPATAN BULANAN DARI EMAS PART 2

 emas bulanan

Assalamualaikum Wbt. Selang seli cerita pasal emas sikit kali ini. Kalau pergi ke search enjin taip pasal emas ada beratus ribu website cerita pasal emas. Kerana cerita pasal emas ni tak pernah nak habis.

Rata-rata kalau jumpa 10 orang, semuanya minat pasal emas. Belum pernah ada orang yang ditawarkan emas menolak tawaran emas lebih-lebih lagi kalau yang dapat free. Kerana kita ni cenderung ke arah benda yang asalnya dari tanah. Sebab kita sendiri berasal dari tanah. Semua harta yang Allah ciptakan dari tanah kita suka. Emas…Perak…Minyak…

Baru-baru ni saya kenal seorang Peserta ISP yang hadir ke Kursus dan dia ni menguruskan Pinjaman atas nama COSHARE yang juga dikenali sebagai KUWAIT FINANCE. Jadi saya rasa ini satu peluang untuk sesiapa yang berminat untuk menambah pendapatan dengan Bisnes emas melalui pinjaman COSHARE.

Kalau dah ada modal sebenarnya lagi mudah. Terus sahaja beli emas dan mulai mendapat hibah bulan-bulan tak perlu nak tolak pinjaman apa-apa. Yang tak ada modal buat pinjaman COSHARE sebagai contoh kalau mampu meminjam sehingga RM200,000 dan tempoh pinjaman 20 tahun, bulanan perlu bayar balik ialah RM1,700.

Jika sekarang buat pinjaman RM200,000, boleh beli emas 1 kilogram. Dari emas 1 kilo ini, setiap bulan hibahnya 2% dapat RM3,500. Kalau “RAJIN” boleh dapat RM8,000. Apa maksud kalau Rajin? Itu kena jumpa baru cerita…

Dari pendapatan emas setiap bulan boleh bayar pinjaman  bulanan dan ada untung lagi RM1,800. Ini lah pendapatan pasif seumur hidup. Jika anda ada rumah dan perlu bayar RM1,000 sebulan, dan kereta perlu bayar RM800 sebulan kira selesai masalah komitmen bulanan anda.

Tapi rata-rata yang dah dapat bulanan dari emas ni akan menambah belian emas mereka untuk dapat lebih banyak pendapatan bulanan. Nak dapat RM10,000 ke RM50,000 sebulan tak ada mustahilnya. Bagaimana caranya? Perlahan-lahan. Yang itu bila dah mahir dalam emas ini.

Ramai yang bertanyakan adakah emas ini disimpan sendiri atau syarikat yang pegang. Jawapan itu sudah banyak dinyatakan tetapi masih ramai yang tak percaya atau buat-buat tak mengerti lagi. Sebab hairan bagaimana boleh dapat duit setiap bulan.

Kalau dapat duit setiap bulan terima sahaja. Kalau banyak disoalkan jawabnya kita terkial-kial ketinggalan. Seolah-olah terlalu konfiden dengan program ini. Bukan terlalu konfiden tetapi semuanya dengan izin Allah, dan yang paling penting sekali kita sudahpun mendapat kelulusan dari Bank Negara.

Yang mana tak ada kelulusan tu yang sembunyi-sembunyi nak buat. Saya sendiri pun tak akan buat posting tentang hal ini kalau bendanya tak benar dan tak sah. Ramai juga yang dulu terlibat dengan Emas syarikat Eh tikar dan tanya ini sama ke dengan tu? Tentu sekali tak sama.

INFO TENTANG PINJAMAN UNTUK BELI EMAS KLIK SINI

Apa pandangan anda…

Tinggalkan Komen Anda

*

Rayme

March 30, 2011 at 1:50 am

bila la sy dapat beli emas ngan master ni…nak join program emas master ni..modal baru ada 2k..