08
Jan

MENARIK KEKAYAAN DAN KEBAHAGIAAN DENGAN…

Alhamdulillah. Bayangkan dengan energi yang kita ada dan peluang serta keupayaan kita perolehi dari Allah, kita mampu hasilkan apa sahaja.

Bayangkan jika sudah ada keyakinan seperti itu, PASTI nya kita tak akan sedikit pun rasa risau tentang segala permasalahan yang kita sedang tempuhi. Dalam sehari itu kita ada diberi kesempatan masa untuk buat pos mortem pada diri kita.

Sebelum saya ingin ketengahkan konsep rawatan yang saya sedang  jalankan, saya ingin kongsi tentang ORGONE. Apa itu Orgone? Anda mungkin belum ketemui lagi ilmu orgone atau benda itu tetapi sebenarnya ini juga merupakan teknik.

Untuk apa dan apa fungsinya. Sebelum ini saya ada ceritakan tentang orang-orang kaya yang letak rumahnya dengan dekerasi air pancut atau air terjun. Selain itu ada yang gunakan batu crystal.

Ini untuk mengawal aliran energi dalam rumah atau tempat kerja. Ada satu kisah menarik yang sekarang ini berlaku walaupun di zaman moden yang canggih ini.

Jika anda pergi ke Damansara Bangunan Ibu Pejabat Shell, anda akan terlihat ada satu landscape air terjun yang terdiri dari piring kecil.

Pada suatu hari air terjun itu rosak dan seluruh organisasi Shell sampai ke pihak atasan sekali menguruskan masalah air terjun tersebut.

Apa ertinya itu? Walaupun bagi kita ia hanya setakat air terjun sahaja tetapi sebenarnya ia mempengaruhi keseluruhan kejayaan organisasi mereka.

Kejayaan pengurusan pentadbiran, perbelanjaan, pengurusan sumber manusia dan macam-macam lagi. Jika syarikat besar pun dah tahu rahsia Energi jadi apa yang kita nak pelik dengan kaedah pelik ini.

Jika kita yang duduk di rumah khuatir banyak sangat permasalahan timbul seperti stress,masalah bil hutang menimbun datang, dah tiba masanya untuk kita perhatikan apa yang perlu kita buat pada rumah kita.

Macam saya…rumah saya biasa sahaja. Mana ada air terjun, kolam renang ke…tak ada tu semua tetapi apa yang saya buat ialah gunakan cara yang paling murah.

Saya letakkan air dalam botol mineral di setiap penjuru rumah. Dalam masa yang sama di bilik tidur ada bekas letak air untuk buat susu anak.

Elemen AIR di rumah sebenarnya memutus atau mengecilkan aliran Geopratik Energi . Jika aliran besar, kita mungkin akan selalu dalam keluarga gaduh-gaduh, stress…bayangkan bila selalu kecoh dekat rumah macamana nak tarik energi positif seperti kekayaan?

Ada orang rasa letak air mineral dekat rumah macam tak berapa menarik. Jadi bolehlah beli kristal batu kecil-kecil di kedai kristal. Kita boleh pelbagaikan sebenarnya.

Ada setengah pendapat jika dalam rumah ada keempat elemen iaitu air, api, tanah, angin insya Allah, rumah terlindung dari unsur negatif.

Baru-baru ini ada orang hadapi masalah stress dan tekanan. Orang cakap dia kena sampuk dan dibuat orang sebab meracau sorang-sorang.

Bila guna kaedah letak air setiap penjuru dan bersihkan rumah dengan mandi air bilasan beras, baru orang itu pulih. Sebenarnya faktor aliran energi yang terlalu regang buat penghuni rumah juga menjadi regang.

Jadi tujuan letak banyak eleman air ini untuk buat rumah kita sentiasa ada energi yang tenang dan kita pun menjadi harmoni.

Walau apa pun masalah datang, dengan ketenangan jiwa kita boleh selesaikan masalah tersebut dan perlukan kesabaran dan masa.

Anda ada masalah apa-apa cuba buat dulu dengan letakkan ORGONE di penjuru rumah anda. Jika bisnes anda tak menjadi, atau tempat kerja anda problem masih belum terlambat untuk anda perbaiki.

Dan sekarang ini saya merawat sesiapa sahaja yang minat untuk perbaiki aura diri dia untuk menarik segala impian baik untuk merawat penyakit secara fizikal, non-fizikal atau bangkitkan ekonominya.

Alhamdulillah dalam masa terdekat ni dah ada kesan pada mereka yang dirawat. Seisi perlu dilakukan sekerap yang boleh lebih-lebih lagi yang mempunyai masalah besar.

7 hari rawatan paling minima yang terbaik kerana dalam masa 7 hari kita akan merawat energi :

  • Sum-sum
  • Tulang
  • Darah
  • Urat
  • Daging
  • Kulit
  • Bulu

Biar apa pun permasalahan kita, sebenarnya kita akan perolehi jawapan dan jalan penyelesaian dalam diri kita sendiri. Itu yang perlu diaktifkan ketujuh-tujuh bahagian tubuh kita.

Berapa perlu bayaran untuk rawatan nya? Saya sediakan pakej :

  • 1 seisi rawatan RM50
  • Pakej 7 Hari (seminggu)  RM250
  • Pakej Sebulan 30 hari RM900
  • Pakej Setahun (Kontrak) bayaran sebulan RM450
  • Pakej 3 Tahun (Kontrak) bayaran sebulan RM250

Insya Allah, apabila melalui rawatan yang dibuat secara jarak jauh ini, anda akan rasai perubahan pada diri sendiri, anda boleh sihat dari sebelum ini jika dari kesihatan, rezeki anda akan jadi berlipat kali ganda, perhubungan anda lebih bahagia dan banyak lagi kebaikan yang anda perolehi.

Jika minat untuk jalani seisi rawatan jarak jauh, boleh SMS / Call saya 012-3969746.

tendai header

Kembali Ke Laman Utama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Komen Anda

*

arif

January 9, 2011 at 3:03 am

perghh…makin dasyat ilmu master ni..lepas rawat 2 ia akan kekal sampai bila master?

    Master Hadzrin

    January 10, 2011 at 2:52 pm

    so far mana ada benda yang kekal Arif selain dari Allah….bumi yang kita duduk ni pun tak kekal…suatu hari nanti akan hancur bersama planet-planet lain.

tubbies

January 10, 2011 at 11:00 am

wah…master kalo kita nak buat dekat bilik je boleh x air mineral tu??? kalo buat dekat umah nanti mama bising…dia kata sepahkan umah…jadi boleh x buat dekat bilik tubbies je??

    Master Hadzrin

    January 10, 2011 at 2:54 pm

    boleh…kalau creatif buat air terjun pakai botol mineral tu

tubbies

January 10, 2011 at 4:45 pm

erm air terjun guna botol mineral…hehehe macam time pendidikan seni kat sekolah dulu2… tapi kalo nak wat air terjun mana muat nak letak dekat sudut…almari tu…

arif

January 12, 2011 at 4:56 pm

owh..btul jgk 2 master…xde yg kekal melainkan Allah..ISP 23 jan ni dh full belum master?ingat lau sempat nk follow skali..tambah ilmu baru..

hadzrin suleiman

January 20, 2011 at 8:42 am

uhh… saya suka membaca… sambil tersenyum sambil …membenarkan tuan punya idea…subhanallah…ALLAH hebat!!!!!

facebook : hadzrin suleiman

Hakim

December 28, 2012 at 10:28 am

Assalam, tuan… ada jual orgonite? saya berminat mencari dan ingin memiliki