31
Jul

ILMU QUANTUM KEKAYAAN : BUKAN SEKADAR UNTUK KEREZEKIAN

quantum kekayaanSetiap hari dapat banyak peluang baru. Tapi atas keupayaan diri, hanya yang mampu sahaja bisa dilaksanakan dan ternyata diri ini sangat terbatas.

Alhamdulillah, setiap hari dapat tambah akal baru. Dari hadith riwayat Muslim, Rasulullah SAW ada bersabda, ada 3 golongan yang setiap kali bangun pagi melaksanakan aktiviti harian mereka :

1) Golongan yang mengejar mencari rezeki - Golongan ini mementingkan dunia dan sentiasa dalam perasaan gelisah tidak tenteram kerana sentiasa merasa diri tidak cukup, mendapat kekecewaan, selalu kesempitan, rezeki tidak berkah.

2) Golongan yang melakukan maksiat - Golongan ini akan mendapat kehinaan yang sehina-hinanya nanti serta mendapat azab yang pedih dan dasyat.

3) Golongan yang mengejar dan ingin mendapatkan keredhoan Allah SWT - Golongan ini akan mendapat kejayaan di akhirat dan segala kekayaan dunia akan mengikutnya. Hidup yang penuh keberkatan.

Hari ini kita beruntung sebab kita tak pernah minta apa yang kita perlukan tetapi kita tetap dapat. Pernah tak kita mohon jantung yang berdegup ini sentiasa sihat? Pernahkah kita minta mata kita boleh melihat dengan baik ? Pernahkah kita mohon dalam doa agar setiap lisan kita sentiasa boler diucapkan dari mulut?

Semua yang kita tak minta Allah berikan juga kerana Allah Maha Mengetahui apa keperluan kita. Jangan sampai kita mengatakan kita malang berbanding orang lain. Jangan sampai kita banyak harta dan wang tetapi jantung kita berlubang atau kita menghidap kanser atau aids.

Kali ini saya nak kongsikan pengalaman peserta yang telah belajar ilmu Quantum Kekayaan. Walaupun e-book Quantum Kekayaan ada dipromosikan dalam website ini tetapi ia sebagai rujukan. Teori dan praktikal ada dikongsikan dalam bengkel dan Kursus ISP.

Ilmu ini di ajar melalui bengkel insentif dengan pengijazahan untuk amalkan dengan hanya RM250 maharnya.panduan  E-book hanya  RM25. Dalam Kursus ia akan dibincangkan secara lebih mendalam dan aplikasi. Anda boleh dapatkan e-book sebagai rujukan.

Anak kepada salah seorang peserta Quantum Kekayaan ISP baru-baru ini mendapat cemerlang dalam SPM dengan 8A. Ayahnya merupakan peserta ISP mengesyorkan anaknya buat teknik Quantum Kekayaan.

Pada awalnya anaknya itu tidak berapa yakin dengan kaedah itu tetapi kesannya sungguh luar biasa selepas mengaplikasikannya. Walhal sebelum ini peperiksaan yang diambilnya tidak cemerlang dan belajarnya tidak berapa rajin.

Bukan sekadar cemerlang dalam SPM, dia mendapat hadiah yang tidak disangka-sangka dari orang iaitu Videocamp bernilai RM1,500! Dia mensasarkan Videocamp menggunakan teknik Quantum Kekayaan. Anda mungkin beranggapan teknik yang digunakan menggunakan kaedah yang ditunjuk dalam CD the Secret.

Teknik ini lebih advance! Anda akan dikongsikan teknik menggunakan kuasa mind flash diikuti dengan persediaan alat kaedah. Setelah anda mengetahui ilmu ini, satu perasaan aneh akan muncul dari pemikiran anda.

Ibarat satu katalog alam semester terbentang di depan anda untuk anda pilih dan minta. Ada juga antara peserta yang inginkan kereta sedangkan situasinya blaklist tetapi dalam masa beberapa bulan dia berjaya capai membeli kereta Myvi.

Sungguh beruntung bagi yang sudah tahu hukum Quantum Kekayaan dan amat rugi bagi yang sudah mengetahuinya tetapi tidak sungguh-sungguh amalkannya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Komen Anda

*

syikin

July 31, 2010 at 3:59 pm

Sifu, belah pantai timur ada buat kursus ni tak? Saya org selatan, tapi tercampak kek sini …. Kesianla kek den ni haaa….

spartacus

July 31, 2010 at 5:42 pm

betul3…

reza

August 1, 2010 at 4:23 am

banyak produk baru nampaknya..jgn lupa master umpan power yg saya order tu pun
boleh jual jga tu…

Master Hadzrin

August 1, 2010 at 12:05 pm

umpan tu kena tanya department Joran memandangkan saya tangkap ikan di carefore…belum ada ilham buat produk itu…

rayme

March 31, 2011 at 8:21 am

teknik quantum kekayaan ni sama dgn jurus menarik kekayaan ke master?